Wszelkie pojęcia na znak ich zdefiniowania w niniejszym regulaminie pisane z wielkich liter winny być interpretowane wyłącznie tak, jak zostały one w nim zdefiniowane.
Adres Uczestnika – adres poczty elektronicznej Użytkownika wskazany w Elektronicznym Systemie Rejestracji podczas Rejestracji;
Dane Osobowe – dane osobowe Uczestników zbierane przez Fundację UAM za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Rejestracji;
Elektroniczny System Rejestracji – internetowy serwis dostępny jako podstrona Strony Internetowej, umożliwiający zgłoszenie udziału danego Uczestnika w Konferencji oraz wybór sposobu płatności za jego udział w Konferencji;
Fundacja UAM – fundacja pod firmą Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu (kod pocztowy: 61-612), przy ul. Rubież 46, wpisana pod numerem KRS 0000052045 do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego oraz do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, zidentyfikowana Numerem Identyfikacji Podatkowej 7810002075
Konferencja – konferencja pod nazwą: Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Dydaktyczna "Ciekawość buduje mosty", która odbędzie się w terminie od dnia 8 do 11 września 2022 roku, w Poznaniu;
PayU - spółka pod firmą PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu pod numerem KRS 0000274399, numer NIP 7792308495, REGON 300523444, kapitał zakładowy 4.000.000,00 PLN, opłacony w całości, będąca dostawcą usług płatniczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych;
Płatnik – podmiot opłacający udział Uczestnika w Konferencji;
Płatność Elektroniczna - płatność za udział w Konferencji dokonywana za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Rejestracji;
Regulamin – niniejszy regulamin;
Rejestracja – zgłoszenie udziału Uczestnika w Konferencji;
Strona Internetowa – strona internetowa dedykowana Konferencji, dostępna w sieci Internet pod adresem: www.act2022.com;
Uczestnik – osoba, której udział w Konferencji została prawidłowo zgłoszony i opłacony.
Tytuły poszczególnych jednostek redakcyjnych Regulaminu służą wyłącznie wygodzie korzystania z egzemplarza Regulaminu.
§ 2. [Informacje ogólne]
Regulamin określa szczegółowo zasady związane z dokonywaniem Rejestracji oraz płatności za udział w Konferencji.
Dokonanie Rejestracji i płatności za udział w Konferencji możliwe jest wyłącznie po uprzednim zaakceptowaniu Regulaminu.
Fundacja UAM jest wybierz Konferencji.
Warunkiem wzięcia udziału w Konferencji przez danego Uczestnika jest prawidłowa Rejestracja oraz skuteczne dokonanie opłaty za udział w Konferencji w prawidłowej wysokości w terminie wskazanym przez Fundację UAM.
§ 3. [Rejestracja]
Rejestracja jest równoznaczna z akceptacją Regulaminu przez Uczestnika oraz stanowi zobowiązanie Uczestnika do przestrzegania go.
Rejestracja Uczestników dokonywana jest wyłącznie za pośrednictwem Elektronicznego Systemu Rejestracji.
Rejestracja kończy się w terminie wskazanym na Stronie Internetowej, co oznacza, iż nie jest możliwa w późniejszym czasie.
Dokonanie Rejestracji potwierdzone zostanie wiadomością wysłaną na Adres Uczestnika.
Fundacja UAM może anulować Rejestrację dotyczącą danego Uczestnika, gdy w terminie, o którym mowa w postanowieniu § 4 ust. 2 Regulaminu, nie zostanie uiszczona w całości opłata za udział tego Uczestnika w Konferencji.
Fundacja UAM zawiadomi danego Uczestnika o anulowaniu dotyczącej go Rejestracji przesyłając stosowną wiadomość pocztą elektroniczną na Adres Uczestnika.
Anulowanie Rejestracji przez Fundację UAM zgodnie z ust. 5 powyżej, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec Fundacji UAM.
§ 4. [Opłata za udział w Konferencji]
Informacja o wysokości i terminie uiszczenia opłat za udział w Konferencji publikowana jest na Stronie Internetowej.
Za dzień dokonania opłaty za udział w Konferencji uznaje się dzień wpływu środków na dobro Fundacji UAM.
Dokonanie płatności za udział w Konferencji możliwe jest poprzez:
Płatność Elektroniczną,
tradycyjny przelew bankowy.
Płatność za udział w Konferencji może być dokonana w:
złotych (PLN),
euro (EUR),
Wyboru sposobu i waluty płatności za udział w Konferencji należy dokonać w Elektronicznym Systemie Rejestracji podczas Rejestracji danego Uczestnika.
Płatności Elektroniczne obsługiwane są przez PayU.
Przed dokonaniem Płatności Elektronicznej należy upewnić się, że PayU obsługuje płatności z banku lub z karty, z których wykonywana będzie transakcja zapłaty.
Niezwłocznie po prawidłowym dokonaniu Płatności Elektronicznej system PayU wyśle na Adres Uczestnika wiadomość z potwierdzeniem dokonania Płatności Elektronicznej.
W przypadku wystąpienia błędów systemu PayU, po upływie czasu przeznaczonego na dokonanie Płatności Elektronicznej, anulowania bądź odrzucenia Płatności Elektronicznej, należy postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się w Elektronicznym Systemie Rezerwacji lub systemie PayU lub w wygenerowanych automatycznie wiadomościach przesyłanych na Adres Uczestnika.
W przypadku wyboru płatności za udział w Konferencji tradycyjnym przelewem bankowym, wiadomość, o której mowa w postanowieniu § 3 ust. 3 Regulaminu, zawierać będzie także informację o kwocie opłaty w wybranej walucie oraz oznaczenie rachunku bankowego, na który należy wpłacić opłatę za udział w Konferencji.
Wszelkie opłaty związane z dokonaniem płatności za udział w Konferencji tradycyjnym przelewem (prowizje, porto, itp.) obciążają podmiot dokonujący płatności za udział danego Uczestnika w Konferencji, co oznacza, iż w przypadku, gdy kwota, która wpłynie na dobro Fundacji UAM będzie wskutek umniejszenia dokonanej wpłaty o koszty związane z dokonaniem płatności niższa od opłaty za udział danego Uczestnika w Konferencji, dokonaną wpłatę należy uzupełnić w terminie wyznaczonym przez Fundację UAM w wezwaniu wysłanym na Adres Uczestnika w taki sposób, aby na dobro Fundacji UAM wpłynęła w sumie kwota równa opłacie za udział danego Uczestnika w Konferencji. Postanowienie § 2 ust. 4 Regulaminu stosuje się odpowiednio.
W przypadku, gdy opłata za udział w Konferencji ma być stwierdzona fakturą VAT, należy w trakcie Rejestracji zaznaczyć w Elektronicznym Systemie Rezerwacji odpowiednie pole oraz podać dane Płatnika, na którego Fundacja UAM po zaksięgowaniu wpłaty stanowiącej opłatę za udział danego Uczestnika w Konferencji wystawi fakturę VAT.
§ 5. [Rezygnacja z udziału w Konferencji]
Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konferencji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia dokonania opłaty za udział w Konferencji, z tym zastrzeżeniem, że płatność musi nastąpić w terminie wskazanym przez Fundację UAM.
Oświadczenie o rezygnacja z udziału w Konferencji należy złożyć w formie:
pisemnej - przesyłając je listem poleconym na adres siedziby Fundacji UAM, lub
elektronicznej - przesyłając je pocztą elektroniczną na Adres Fundacji UAM.
O dochowaniu terminu do złożenia oświadczenia o rezygnacji z udziału w Konferencji decyduje, w przypadku oświadczeń, o których mowa:
w ust. 2 pkt a) powyżej – data prawidłowej wysyłki oświadczenia,
w ust. 2 pkt b) powyżej – data wysłania wiadomości elektronicznej na Adres Fundacji UAM w taki sposób, że Fundacja UAM mogła zapoznać się z jej treścią (data pojawienia się danej wiadomości na serwerze odbiorczym).
Zwroty uiszczonej przez Płatnika opłaty za udział w Konferencji, pomniejszonej o bezpośrednie koszty zwrotnego przelewu, dokonywany jest na rzecz Płatnika, na rachunek, z którego Płatnik uiścił daną opłatę, odpowiednio poprzez:
Płatność Elektroniczną,
tradycyjny przelew bankowy.
§ 6. [Odwołanie Konferencji]
W przypadku, gdy Konferencja zostanie odwołana Fundacja UAM zwróci Płatnikowi w całości uiszczoną przez niego opłatę za udział danego Uczestnika w Konferencji.
W przypadku, gdy termin Konferencji zostanie zmieniony, a Uczestnik nie wyrazi chęci wzięcia udziału w Konferencji w nowym terminie, Fundacja UAM zwróci Płatnikowi w całości uiszczoną przez niego opłatę za udział danego Uczestnika w Konferencji.
Do zwrotu uiszczonej przez Płatnika opłaty za udział w Konferencji z powodu odwołania Konferencji stosuje się odpowiednio postanowienie § 5 ust. 4 Regulaminu.
§ 6a. [Regulacje w związku z pandemią COVID-19]
Fundacja UAM w toku Rejestracji może prosić o wskazanie, czy Uczestnik posiada ważny Unijny Certyfikat COVID, przy czym udzielenie takiej informacji jest dobrowolne i nie wpływa na Rejestrację.
W przypadku, gdy Uczestnik nie zostanie dopuszczony przez organizatora Konferencji do udziału w Konferencji w powodu braku ważnego Unijnego Certyfikatu COVID lub ze względu na symptomy zakażenia wirusem COVID-19 postanowienie § 5 ust. 4 Regulaminu stosuje się odpowiednio.
§ 7. [Procedura reklamacji]
Wszelkie reklamacje dotyczące:
Rejestracji – może złożyć Uczestnik,
opłat za udział w Konferencji- może złożyć Uczestnik albo Płatnik.
Reklamacje należy składać w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia zdarzenia będącego podstawą reklamacji, nie później jednak niż na 3 (słownie: trzy) dni przed terminem Konferencji. Postanowienie § 5 ust. 3 Regulaminu stosuje się odpowiednio.
Reklamacje należy składać w formie:
pisemnej - przesyłając ją listem poleconym na adres siedziby Fundacji UAM, lub
elektronicznej - przesyłając ją pocztą elektroniczną na Adres Fundacji UAM.
W zgłoszeniu reklamacyjnym, bez względu na jego formę, konieczne jest zawarcie następujących informacji:
imię i nazwisko Uczestnika,
oznaczenie Płatnika,
przyczyna złożenia reklamacji,
szczegółowy opis zdarzenia reklamacyjnego.
Rozpatrywane będą jedynie zgłoszenia reklamacyjne:
przesłane w odpowiedni sposób i w prawidłowym terminie, oraz
zawierające wszystkie wymagane informacje, o których mowa w ust. 5 powyżej.
Fundacja UAM rozpoznaje reklamacje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia otrzymania prawidłowego zgłoszenia reklamacyjnego.
Rozstrzygnięcie zgłoszenia reklamacyjnego wysyłane jest na Adres Uczestnika.
§ 8. [Dane osobowe]
Administratorem Danym Osobowych jest Fundacja UAM.
Fundacja UAM przetwarza Dane Osobowe:
w związku z udziałem Uczestnika w Konferencji,
na podstawie dobrowolnej zgody Uczestnika, przy czym jej udzielenie jest konieczne do udziału w Konferencji,
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Poszczególni Uczestnicy moją prawo wglądu do swoich Danych Osobowych oraz poprawiania ich.
W przypadku, gdy dokonanie opłaty za udział w Konferencji następuje poprzez Płatność Elektroniczną dane osobowe przetwarzane są przez PayU, na zasadach określonych przez PayU.
§ 9. [Postanowienia porządkowe]
Wszelkie stosunki prawne, których dotyczy Regulamin, podlegają prawu polskiemu, z tym jednak zastrzeżeniem, że wybór prawa obcego dla konsumenta będącego ich stroną nie pozbawia takiej osoby ochrony wynikającej z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa w państwie jego stałego miejsca zamieszkania.
Regulamin dostępny jest na Stronie Internetowej.
Fundacja UAM uprawniona jest do zmiany Regulaminu, przy czym wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą opublikowania na Stronie Internetowej tekstu jednolitego Regulaminu uwzględniającego wprowadzone zmiany.